Ak máte problém s aplikáciami Geis, môžete po dohode s pracovníkom technickej podpory Geis využiť klienta pre vzdialený prístup k ploche vášho počítača. Tento postup urýchli riešenie vašej požiadavky a umožní technickej podpore preveriť chovanie aplikácie vo vašom prostredí.
V priebehu vzdialeného pripojenia je komunikácia zabezpečená. Na využitie vzdialeného prístupu nie je nutné nič inštalovať, na využitie stačí bežný užívateľský prístup. Po spustení klienta je vygenerované prístupové ID spojenie a prístupové heslo. Heslo sa generuje pre každé pripojenie iné, po uzavretí klienta vzdialeného prístupu teda opakované pripojenie kohokoľvek bez vedomia užívateľa nie je možné. Ide teda o úplne bezpečný spôsob.
Spoločnosť Geis využíva pre prístup produkt TeamViewer®. Klient spustený na strane užívateľa nevyžaduje vlastníctvo licencie k tomuto produktu. Informácie o bezpečnosti používania získate na stránkach výrobcu tu.
Využitím prístupového klienta užívateľ súhlasí s licenčnými podmienkami produktu TeamViewer a s prístupom pracovníka technickej podpory Geis na svoj počítač za účelom poskytnutia podpory k softwarovým produktom Geis Group.
k sa po spustení zobrazí výstraha zabezpečenia, povoľte spustenie tlačítkom Spustiť prípadne Povoliť alebo Pokračovať.
Potom uveďte technickej podpore kód Vaše ID a následne Heslo.
Náhľad obrazovky klienta s prihlasovacími údajmi zobrazíte kliknutím tu.